preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Petrinja

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 6. 2010.

Ukupno: 321162
Ovaj mjesec: 2482
Ovaj tjedan: 492
Danas: 33
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRIKAZ PRIMJERA DOBRE PRAKSE NA DRŽAVNOM STRUČNOM SKUPU U PULI
Autor: Pina Žilić, 26. 2. 2023.

Na Državnom stručnom skupu za učitelje i stručne suradnike edukacijske rehabilitatore i logopede „Okruženja za učinkovito učenje i poučavanje te cjeloviti razvoj“, koji je održan 22. i 23. veljače 2023. u Puli, Antonija Ćosić, stručna suradnica edukacijska rehabilitatorica i Ivančica Bešlić, učiteljica razredne nastave, prezentirale su primjer dobre prakse pod nazivom „Od iluzije do inkluzije – učenik iz spektra u redovnom razrednom odjelu“.

Proces inkluzije našeg učenika iz spektra autizma je kontinuirano putovanje preko mnogobrojnih prepreka i izazova, osobnih i profesionalnih previranja do zajedničkih iznalaženja rješenja u vidu strategija podrške, uske suradnje roditelja i stručnog tima škole. To zajedničko putovanje prikazano je nizom fotografija i video uradaka sa ciljem da naš primjer osnaži neke nove učitelje i stručne suradnike da se upute na slično putovanje.

Ovim izlaganjem naša škola prepoznata je kao inkluzivno orijentirana, unatoč svim izazovima s kojima se nosimo. Nastojimo da naša škola može odgovoriti potrebama svih učenika – kako onih koji imaju teškoće u razvoju, tako i onih koji ih nemaju. Pri tome smo usmjereni, ne na njihove slabosti, već na razvoj individualnih potencijala koje djeca donose u školu, s posebnim naglaskom na njihovu mogućnost sudjelovanja u svakodnevnom životu škole i lokalne zajednice, kao i uklanjanje fizičkih i/ili društvenih prepreka u okruženju u kojem žive. Važno je osvijestiti da inkluzija nije jednokratan događaj, to je kontinuirani proces koji se gradi na uzajamnoj komunikaciji i suradnji na relacijama učenik-roditelji-učitelji-stručni suradnici-PUN-ravnatelj-vršnjaci i jedino mobilizacijom resursa svakog pojedinog dionika u tom procesu, moguće je uistinu doživjeti i živjeti inkluziju.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju