« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Mobilni psihološki tim trenutno se nalazi u Područnoj školi Češko selo te je pozdravio ideju ravnateljice da se djeci i roditeljima omogući susret prije početka nastave.
Dječak Tin (3 i pol godine) iz Petrinje liječniku je rekao: „ Ništa ne znaš, imaš slamu u glavi“ što je dovelo do preokreta i pomoglo nam razumjeti da moramo učiti od djece kako vidjeti, čuti i dotaknuti jedni druge.
Tako je spontano došlo rješenje u obliku Đure Treskavice, medvjeda koji živi s nama, probudio se iz zimskog sna, povremeno se javi, zapleše, zagrmi, ponekad se sakrije u malom Đuri, a ponekad se preruši u velikog.
Ono što smo također uočili je da je statika obitelji narušena, bračni život se urušio, a stožerne obiteljske uloge su pomaknute. Iskustveno vidimo da se točka pucanja događa na usamljenom pojedincu koji je izuzet iz osjećaja pripadanja zajednici.
Pozvali smo djecu 3.razreda, učiteljicu i njihove roditelje na druženje, razgovor i podršku. Sve smo začinili sa malo igre, pjesme i kojom snježnom grudom, a njihova razmišljanja i opservacije roditelja o našem susretu donosimo u nastavku.
„Kako su nam djeca najveća briga, ali isto tako i roditelji jer se svatko od nas s ovim problem različito nosi, odlučili smo poduzeti prvi korak s ciljem što lakšeg, bržeg, na kvalitetan i stručni pristup rješavanju problema i suočavanju s istim. Tako je u zajedničkom razgovoru liječničkog tima, ravnateljice Ankice Krnjajić Magdić i mene, učiteljice 3.b, Ljiljane Sigur, dogovoreno održavanje radionice za djecu i roditelje. Na radionicu se u utorak, 12.1. odazvalo čak 8 učenika iz tog razreda, zajedno s roditeljima pa čak i mlađim sestrama i braćom. Uslijedilo je oduševljenje i sreća što smo se nakon dugo vremena vidjeli i sastali a pogotovo što su učenici vidjeli svoje prijatelje. Jako zgodno, uz prikladan i stručan pristup psihologa kroz tematsku priču, učenici, roditelji i učiteljica su iskazivali svoja osjećanja, emocije, zaključke, postavljali pitanja... Na kraju radionice učenici su se sa svojom učiteljicom i roditeljima zabavili onako kako je djeci najdraže, kroz veselje i pjesmu, izvodeći svoj „mali glazbeni krug“, vježbajući ritam i koordinaciju ali i za poticanje veselog raspoloženja. Svi već vidno bolje raspoloženi završili smo zajedničkim grudanjem roditelja i djece. Bilo je odlično, svi su bili jako zadovoljni iskazali su želju za sljedećom radionicom.“
Za vrijeme grudanja dogodio se potres, neki su zastali i rekli: „ Evo malog Đure“, nasmijali se i nastavili s igrom.
Ostatak slika pogledajte na sljedećem linku:
https://www.dropbox.com/sh/w73xx0sgkhar5qh/AACxmlVFAR58ED-qd8RcrCF6a?dl=0