2024-03-22 12:27:20

Likovne i glazbene radionice projekta Uhvati ritam

Ovaj tjedan su održane likovne i glazbene radionice projekta Uhvati ritam – antistresne kreativne radionice.

U glazbenoj radionici Kako zvuče udaraljke? u utorak 19.3. sudjelovalo je 11 učenika od 4. do 7. razreda. Tijekom dva sata učenici su saznali više o projektu, međusobno se upoznali i zasvirali različite glazbene instrumente. Najveći interes učenici su pokazali za sviranje klavira, kalimbe i ukulelea te bubnjevi cajon i bongosi. Kroz glazbene igre i opušteno druženje mogli su se prepoznati tonovi poznatih melodija: Bella Ciao, You are my sunshine, Clementine.  Učenici su pokazali iznimnu glazbenu darovitost svirajući melodije po vlastitom izboru.

 

Na likovnoj radionici Glinena priča koja je održana u četvrtak 21.3. sudjelovalo je 7 učenika. Učenici su upoznati s osnovama rada u glini, različitim vrstama gline, načinima obrade gline, okušali su se i u sviranju na predmetima od gline koji su zadrugari pripremili za početak ovih radionica. Učenici su s lakoćom konstruirali nacrt za valjak, koji je osnova za budući "glinofon" – prvi petrinjski glazbeni instrument. Na obližnjem travnjaku izabrali su različite biljke za izradu biljnog otiska u glini, a potom su pronalazili razne teksturirane površine (mali kukičani stolnjaci, pečati, nazubljeni nožići...) i njih otisnuli u glini. Istražujući ovaj prirodni medij kroz prijateljsko druženje i smijeh potiče se umjetnička kreativnost i želja za stvaranjem.

 

Do sada je na radionicama sudjelovalo 57 učenika OŠ Mate Lovraka Petrinja. Projekt za darovite učenike Uhvati ritam je odobrilo MZO i u potpunosti ga financira, a osmislile su ga i provode ga učiteljice: Ivana Švragulja i Pina Žilić uz organizacijsku pomoć ravnateljice škole Ankice Krnjajić Magdić te stručnu pomoć pedagoginje Tatjane Malović, Nade Tominović i Maria Tadića. Cilj ovog projekta je poticanje glazbenog i likovnog stvaralaštva kod darovite i potencijalno darovite djece u opuštenom ozračju.

 


Osnovna škola Mate Lovraka Petrinja